Servicios
Documents relacionats

Educació oferirà una nova edició de l’Escola de Pasqua

Escola Pasqua
2025-03-31

Les activitats es faran al col·legi de la Misericòrdia amb la finalitat que els més petits es puguen divertir, mentre s’ajuda a la conciliació familiar dels pares i mares

La regidora d’Educació, Mercedes García, acompanyada pel representant de l’empresa Iocum, Guillem Segura, ha presentat aquest matí una nova edició l'Escola de Pasqua que s’oferirà els dies 22, 23, 24, 25 i 28 d’abril al col·legi de la Misericòrdia, en horari de 8:45h a 13:30h. Així mateix, les famílies que ho desitgen podran sol·licitar el servei d’Aula Matinera perquè els xiquets puguen començar a les 8:00h.

Enguany les activitats estaran relacionades amb el món del Jardí Encantat que inclouran tallers, esports, jocs i moltes altres propostes amb la finalitat que els xiquets i xiquetes es puguen divertir, al mateix que també aprenen. La regidora García comentava que “l’Escola de Pasqua està adreçada per als xiquets i xiquetes nascuts del 2021 al 2013 i es tracta d’un servei molt important al municipi perquè suposa una ajuda fonamental als pares i mares per a facilitar-los la conciliació de la vida laboral amb la familiar, durant la Setmana Santa”.

Per la seua banda, Segura comentava que les inscripcions es podran realitzar des de demà dimarts dia 1 fins al 10 d’abril al web www.escoletesvinaros.com, amb el preu de 12€. Segons indicava dintre de la pàgina trobaran un petit tutorial amb els passos a seguir per a fer la inscripció de forma correcta, primer cal omplir la fitxa de matrícula, després fer el corresponent pagament i per últim enviar el justificant. En cas d'ajuda o de dubtes a l'hora de formalitzar la inscripció poden telefonar al 964 83 04 40 o al 654 11 26 54, així com enviar un whatsapp al 623 59 47 08.