Els operaris de la Brigada Municipal duran a terme feines de manteniment i conservació de les dos pèrgoles de la franja litoral ubicades al passeig de Colom i de Blasco Ibáñez, al costat l’antic col·legi de Sant Sebastià. Les feines consistiran en la neteja de la superfície metàl·lica amb l’aplicació d’arena i aigua a pressió, per després aplicar una nova capa de pintura resistent al salnitre de la mar
El regidor d’Obres i Serveis, Josué Brito, ha indicat que “a principis de l’estiu es va fer una primera intervenció amb la neteja de la brutícia acumulada durant anys, degut a la falta de manteniment, i ara es farà una intervenció més profunda que inclourà el repintat de l’estructura, fet que ajudarà revitalitzar la seua imatge”. En aquest sentit, assenyalava que s’aplicarà una pintura especial que oferirà una major resistència al desgast que produeix l’ambient marí.
Brito insistia que “les pèrgoles del passeig marítim formen part de la imatge turística de Vinaròs i un espai que al llarg de l’any acull moltes activitats, per tant és important garantir el seua neteja i bon estat de conservació per a veïns i visitants”.